چند روزیست ناراحت ومحزونی
گفتی :به خودت نگیر
گفتم : نه عزیزم
گفتم : وقتی تو حالت خوب نیس حال منم گرفتست .
آخه چطور میشه کسیو دوست داشت اما هنگام ناراحتیش بی خیال گذشت ؟.
تو جون منی تو عمرمنی چگونه از ناراحتی تو ،راحت بگذرم ؟
خیر تورا میخواهم وبس...
ما را در سایت خیر تورا میخواهم وبس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128
پیش تو بودن به من حس خوبی میده ،حس خوب داشتن تو ،حس خوب با تو بودن ،فارغ از آینده ،فارغ از گذشته بی هیچ غل وغشی ،بی هیچ اما واگری وبی هیچ چون وچرایی میشود دوستت داشت .
با تو که هستم ،مهم نیست که کی هستم وهمینطور مهم نیست که کی هستی واز کجا آمده ای و چه گذشته ای رو به همراه داری ،مهم اینه که هستی ونگاه من به تو گره خورده .
الهی همیشه سلامت باشی
خیر تورا میخواهم وبس...ما را در سایت خیر تورا میخواهم وبس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121
امروز اولین سالروز عشقه که تورو دارم .
در این مدت از تو خیلی چیزا رو یاد گرفتم ،یاد گرفتم:
میشه قلب زلالی داشت اما مدعی نبود .
میشه دلسوز بود اما به زبون نیاورد .
میشه دوست داشت اما نگفت .
میشه دل کوچکی داشت اما مدعی بود دلی وجود نداره .
میشه بی نهایت زیبا بود اما ...
پریسای عزیزم اگر بازهم بخواهی که دوستت نداشته باشم با کمال میل میپذیرم که عاشقانه تر از قبل عاشقت باشم ودوستت داشته باشم .
پریسای عزیزم امیدوارم هر روز روزتو باشد .
روزت مبارک
خیر تورا میخواهم وبس...ما را در سایت خیر تورا میخواهم وبس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124
ما را در سایت خیر تورا میخواهم وبس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142
سلام بي تكلف ترين دختر مشرقي
سلام به تو كه شور واحساس پروانه ها را در دل داري
سلام به تو كه خورشيد نگاهت تن يخ زده وبي جان مرا جان داد وتبدار كرد.
سلام به تو كه پريسا بودن فقط به تو مي آيد.
صبح بخير
خیر تورا میخواهم وبس...ما را در سایت خیر تورا میخواهم وبس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102